Problemen, wensen en vragen inleggen

Als een van de functies in Club-assistent niet volledig naar behoeven voldoet of defect is, kan je dit aangeven bij "Problemen en wensen". Wel vragen we je eerst om te controleren of je probleem wordt uitgelicht in een van de tutorials van Club-assistent. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je een functie die je mist op een andere plek staat dan je zou verwachten. De module "Problemen en wensen" wordt regelmatig gecontroleerd zodat fouten in het systeem kunnen worden opgelost en veelgewenste functionaliteiten kunnen worden toegevoegd.
Ga in Back-site naar P&W, deze vind je boven in de balk van Back-site. Je ziet nu een overzicht van alle ingelegde items. Staat je probleem of wens er nog niet tussen? Klik dan op "Item toevoegen". Vul het formulier zo volledig mogelijk in. 
 
Type Betreft het een probleem (geeft het ergens een foutmelding, of werkt een bepaalde optie niet), een vraag of een wens (is iets nu niet mogelijk, en is deze optie er ook niet)?
Onderwerp Over welk onderdeel van Club-assistent gaat je probleem of wens?
Titel Een beknopte titel van je probleem of wens.
Beschrijving De gedetailleerde beschrijving van je probleem of wens.
Bijlage Voeg hier een screenshot (printscreen) of een ander bestand in wat je probleem, vraag of wens verder omschrijft. 
Status Hier wordt getoond wat de status is van het item. Hier onder staan de statussen en wat ze betekenen. 
Open actie voor Club-assistent Aangemeld: het item is net opgegeven en dient nog behandeld te worden door Club-assistent.

Feedback nodig: Ik heb feedback nodig van Club-assistent. (Als je de reactie niet begrijpt, er is input van ons nodig). 

Feedback gegeven: Ik heb feedback op het item gegeven. 

Niet akkoord: het resultaat is niet naar wens. 

In behandeling: Op dit moment wordt hier aan gewerkt. 
Open actie voor klant Feedback nodig: Club-assistent heeft feedback nodig van de klant, voor het item opgelost kan worden. 

Klaar voor test: Club-assistent heeft de aanpassing in de test omgeving gezet. De aanpassing kan getest worden. Het is aan de klant om akkoord of niet akkoord te geven. 
Gesloten Feedback gegeven: Club-assistent heeft feedback gegeven, en het item is volgens hen hoogstwaarschijnlijk afgerond. 

Akkoord: het item is akkoord gegeven door de klant, het resultaat is naar wens. Kan live gezet worden, indien het nog niet live staat. 

Live: iets is na akkoord live gezet. 

Geen verandering: Er gebeurd niks, het probleem of de wens is niet meer van toepassing, of al opgelost. 

Voltooid: De actie is opgelost of doorgevoerd door Club-assistent. 
On hold Deze items zijn uitgesteld en niet direct aan worden gepast, maar misschien later worden later nog behandeld. Vaak zijn dit wensen van functionaliteit die nog niet in Club-assistent zit. 
Prioriteit Hoe hoog is de prioriteit van dit probleem of deze wens? Je hebt hier als opties Laag, Middel en Hoog. Hoge prioriteit zou eigenlijk alleen maar ingevuld kunnen worden bij een probleem, wanneer een belangrijke functionaliteit niet werkt. 
Deadline Voor wanneer zou dit probleem opgelost moeten zijn?
Meerwerk Dit is een optie die Club-assistent aanvinkt als er een wens gerealiseerd moet worden en er bepaalde functionaliteit gemaakt moet worden die meer tijd kost. 
Gewijzigd Hier kan je zien wanneer het item het laatst gewijzigd is
Gewijzigd door Hier kan je zien door wie het item als laatst gewijzigd is.