Probleemoplossing
Staat je antwoord hier niet bij? Maak een ticket aan.
Geen incassomachtigingen in Exact Online
Dit is op te lossen door in Exact Online het volgende uit te voeren.
Exactonline > Financieel > Bank en kas > Incasso selecteren > Alles aanvinken > Klikken op Selecteren (bovenin)
Dan zoekt Exact de IBAN nummers en de machtingen bij de transacties op.
Wanneer er alsnog geen IBAN nummers en/of machtingen in Exact staan kun je het betreffende lid in Club-assistent openen en vervolgens op Opslaan klikken. De debiteur in Exact wordt op dat moment bijgewerkt. Na deze actie zul je alsnog bovenstaande stappen moeten uitvoeren.
Exactonline > Financieel > Bank en kas > Incasso selecteren > Alles aanvinken > Klikken op Selecteren (bovenin)
Dan zoekt Exact de IBAN nummers en de machtingen bij de transacties op.
Wanneer er alsnog geen IBAN nummers en/of machtingen in Exact staan kun je het betreffende lid in Club-assistent openen en vervolgens op Opslaan klikken. De debiteur in Exact wordt op dat moment bijgewerkt. Na deze actie zul je alsnog bovenstaande stappen moeten uitvoeren.
Exact Online invalid_client
Het lukt niet meer om met de huidige token gegevens op te halen of in te schieten in Exact Online.
Klik hier voor de stappen om Exact Online opnieuw te koppelen.
Klik hier voor de stappen om Exact Online opnieuw te koppelen.
Ongeldige referentie klant
De debiteur is ongeldig. Deze foutmelding kan voorkomen als een nieuwe debiteur naar Exact Online wordt gestuurd, maar het debiteurennummer bestaat al voor een andere relatie in Exact Online.
Oplossing:
Exact Online: Pas in dat geval het debiteurennummer in Transpas aan.
of
Club-assistent: haal het debiteurennummer weg bij het lid. Als de factuur opnieuw ingeschoten wordt dan zal er een nieuwe debiteur aangemaakt worden in Exact.
Oplossing:
Exact Online: Pas in dat geval het debiteurennummer in Transpas aan.
of
Club-assistent: haal het debiteurennummer weg bij het lid. Als de factuur opnieuw ingeschoten wordt dan zal er een nieuwe debiteur aangemaakt worden in Exact.
E003.2: Invalid user
De credentials van e-boekhouden zijn niet meer geldig, dit kan zijn omdat ze verlopen zijn of omdat het wachtwoord van e-boekhouden is veranderd.
Je kan deze credentials opnieuw instellen door deze stappen te volgen.
Je kan deze credentials opnieuw instellen door deze stappen te volgen.
CMUT012: Tegenrekening heeft een onjuiste categorie of bestaat niet.
De ingestelde tegenrekening is geen omzetrekening.
CMUT016 - Rekeningcode moet van een debiteurenrekening zijn
De ingestelde grootboekrekening is geen debiteurenrekening.
Debiteur kan niet worden bijgewerkt: Debiteur niet gevonden.
De debiteur waar de factuur voor wordt ingeschoten bestaat niet meer onder het nummer wat in Club-assistent staat.
Pas het veld debiteurennummer in Club-assistent aan met de waarde uit kolom lidnummer uit E-boekhouden of maak het veld debiteurennummer in club-assistent leeg zodat de debiteur opnieuw wordt aangemaakt.
Pas het veld debiteurennummer in Club-assistent aan met de waarde uit kolom lidnummer uit E-boekhouden of maak het veld debiteurennummer in club-assistent leeg zodat de debiteur opnieuw wordt aangemaakt.
Visma eAccounting Authorization has been denied for this request.
Krijg je bij het inschieten van de facturen deze foutmelding?
Kijk dan hier naar de stappen om Visma eAccounting opnieuw te koppelen.
Kijk dan hier naar de stappen om Visma eAccounting opnieuw te koppelen.
Geen incassomachtigingen in Snelstart
Het is niet mogelijk om de machtigingen die in Club-assistent staan in Snelstart te krijgen. Hiervoor ligt een verzoek bij Snelstart om dit mogelijk te maken. Doordat dit niet mogelijk is moeten alle machtigingen handmatig in Snelstart worden aangepast per debiteur.