Ledenadministratie

Leden

Binnen de ledenadministratie heb je als dojo de mogelijkheid om de volgende gegevens te registreren:
  • Persoonsgegevens
  • Lidmaatschap
  • Acties & notities
  • Documenten
  • Logboek
  • Aanwezigheid
  • Prestatie
  • Financieel
Hieronder vind je de belangrijkste supportpagina's over de ledenadministratie

Synchronisatie met sectie

De gegevens van leden worden automatisch gesynchroniseerd met de ledenadministratie van de sectie waar je als dojo bij aangesloten zit.

Bij het toevoegen van een lid wordt deze automatisch aangemeld en krijgt deze een bondsnummer.

Wil je een lid afmelden bij de sectie dan kun je dat doen via de knop "Afmelden" rechtsboven.
Let op: Het lid wordt dan alleen afgemeld bij de sectie maar blijft binnen de dojo wel actief.
Wil je het lid ook afmelden binnen de dojo kun je dat doen door in het lidmaatschap een afmelddatum te registreren.

Leden graadbezit

In dit scherm zie je in één oogopslag de graduatie van alle leden.
  • Naam van het lid
  • Geboortedatum en geslacht
  • Huidige graad + wanneer deze behaald is
  • Aantal jaar dat gewenst is om voor de volgende graad op examen te kunnen gaan
  • Aantal jaar dat de huidige graad in bezit is
  • Aantal trainingen dat gewenst is om voor de volgende graad op examen te kunnen gaan
  • Aantal trainingen dat gevolgt is
  • Of je in aanmerking komt voor een examen

Leden e-mail teksten

Soms is het net zo makkelijk om een lid/bedrijf vanuit de ledenadministratie direct een mail te sturen in plaats van via je eigen mailprogramma. Bovendien kun je dan handig bijhouden welke correspondentie er met het lid is geweest. We leggen je uit hoe je dat doet.