Actielijst opstellen

Ieder commissielid is voor bepaalde taken verantwoordelijk. Om inzicht en controle te hebben op de uitvoer van deze taken, kan je bij commissies werken met actielijsten. Je kunt eenvoudig actiepunten toevoegen waarbij je noteert voor wie de actie is, wat de actie inhoudt en wat de deadline is. Daarnaast kan je ook een aantal dagen voor de deadline een herinnering laten sturen naar het commissielid. Is de taak voltooid? Dan kan het commissielid dit zelf aangeven! Zo heb je altijd het actuele overzicht van de openstaande acties
Om via Back-site een actielijst toe te voegen aan een commissie, doorloop je de volgende stappen:
  1. Ga in Back-site naar 'Activiteiten, planning & commissies'.
  2. Klik vervolgens onder de kop 'Commissies & Procedures' op 'Commissies'.
  3. Vervolgens klik je voor de juiste commissie op het plusje.
  4. In de lijst die nu opgeklapt is, zoek je de commissie actielijst op.
  5. Klik rechts naast 'commissie actielijst' op 'Item toevoegen' om een nieuwe Commissie actielijst toe te voegen.
Vervolgens kun je de volgende velden invullen:
 
Commissie Hier wordt de commissie getoond waar het document aan toegevoegd zal worden
Commissielid Hier kies je het lid waar de actielijst voor is
Datum De datum wanneer je de actielijst aanmaakt
Onderwerp Vul hier het onderwerp in van de actielijst
Omschrijving Voeg optioneel een omschrijving toe aan je actielijst
Deadline Voer hier in wanneer de actie voltooid moet zijn
Voltooid Als de actie voltooid is, kan dat worden aangegeven door dit vakje aan te vinken
Notificatie tijd(dagen) Als je graag een notificatie wil sturen, geef je hier aan hoeveel dagen van tevoren dit gedaan moet worden. De notificatie wordt verstuurd via de mail. 

Klik vervolgens rechts onderin op 'Opslaan' om je item op de actielijst op te slaan. Herhaal bovenstaande stappen om alle actiepunten toe te voegen aan de actielijst.