Ik krijg bij het inloggen in de app, allemaal rode blokken met foutmeldingen te zien
Als je het beeld hiernaast ziet in de app dan is dat waarschijnlijk een resultaat van een nieuwe versie van de app.
Probeer eerst de volgende eenvoudige stappen.
Probeer eerst de volgende eenvoudige stappen.
- app volledige afsluiten en opnieuw opstarten.
Hopelijk is het opgelost. Zoniet dan - Instellingen > cache wissen
Hopelijk is het opgelost. Zoniet dan - Uitloggen en opnieuw inloggen
Lukt het niet met bovenstaande acties probeer dan de stappen hieronder voor jouw apparaat.
Houd er rekening mee dat de Club-assistent app enkel wordt ondersteund op de volgende browsers:
Houd er rekening mee dat de Club-assistent app enkel wordt ondersteund op de volgende browsers:
OS | Ondersteuning browser |
Android | Google Chrome |
iOS/iPadOS | Safari |
Windows | Google Chrome |
Op een Android telefoon:
- Druk naast het huisje boven in het scherm op het schijfjes icoon.
- Druk nu op 'Cookies en sitegegevens'
- Druk op het prullenbakje.
- Druk op verwijderen.
Op de computer (Chrome):
- Open Chrome op je computer
- Klik rechtsboven op Meer instellingen
- Klik op Privacy en beveiliging Cookies en andere sitegegevens
- Klik op Alle sitegegevens en -rechten bekijken
- Zoek rechtsboven de naam van de website.
- Klik rechts van de site op Verwijderen .
- Klik op Wissen om te bevestigen.